Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Nabízíme možnosti platby
- na dobírku
- převodem
- přes platební bránu/kartou
Možnosti dopravy
- zásilkovna do 5kg - na výdejní místo
- zásilkovna do 10kg na adresu
- Českou poštou balík na poštu nebo do ruky
- PPL
- paletový rozvoz DB Schenker
Mannol Reifen Doctor 9906

- Kompletní specifikace
- Parametry
- Hodnocení 2
- Komentáře 0
- Mannol Reifen Doctor 9906skladem 115 ks149 Kč123 Kč bez DPH
Reifen Doctor - snadno použitelný speciální nástroj ve spreji pro nouzovou opravu průrazů komorových a bezdušových pneumatik na litých a lisovaných kolech bez nutnosti jejich demontáže. Vzniklá pěna rychle a spolehlivě utěsní průrazy a netěsnosti všech typů až do průměru 5 mm tím, že při interakci se vzduchem vytvoří dlouhotrvající samovulkanizační film. Použitelné pro všechny rozměry pneumatik osobních a lehkých nákladních automobilů a přívěsů. Nelze použít na průrazy a dlouhé průstřely nebo v případě, že pneumatika sklouzla z disku.
Vlastnosti:
- Zůstává v pneumatice v aktivním stavu po dlouhou dobu a zabraňuje vzniku úniku vzduchu v budoucnu, včetně opakovaných průrazů;
- Nevede k tvorbě oxidů a rzi na povrchu kola;
- Neovlivňuje vyvážení kola;
- V mrazu nezamrzá
Použití:
1. Pokud je to možné, odstraňte příčinu propíchnutí (hřebík, samořezný šroub atd.). Otočte kolo s propíchnutým místem dolů a zcela vypusťte zbývající vzduch z pneumatiky.
2. V chladu zahřejte balónek na teplotu ne nižší než +15 °C (například v teplé kabině) a poté jej důkladně protřepejte.
3. Našroubujte konektor lahve na ventilek pneumatiky.
4. Držte balónek ve svislé poloze a vstříkněte celý obsah balónku do pneumatiky. Jedna láhev stačí pro jednu pneumatiku s průměrem ráfku (přistávací průměr) 15'.
5. Nafoukněte pneumatiku na požadovaný tlak. Aby se pěna rovnoměrně rozprostřela uvnitř pneumatiky a spolehlivě utěsnila průrazy, je nutné jet průměrnou rychlostí 70 km/h 10-15 km.
6. Co nejdříve se obraťte na servisní stanici pro odbornou opravu pneumatiky, do té doby pravidelně kontrolujte tlak vzduchu v pneumatice.
Poznámka: Není vhodné pro použití v systémech přímého měření tlaku v pneumatikách (TPMS).